زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
هم نفس شدنمونهم نفس شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره

مادرانه های من برای فرزندانم ...

41- خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی تو ...

1394/9/16 23:48
نویسنده : مامان نی نیا
3,175 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی مامان سلام آرام...

این روزایی که نزدیک تولدت بود رو با خاطرات سال پیش زندگی کردم متنظر... انتظار دوست داشتنی برای دیدن روی ماهت دختر گلم چشمک...

بارها توی ذهنم تا اتاق درد رفتم ولی این بار به جای درد فقط عشق بود و عشق محبت...

چندین بار توی این چند روز لحظه ی اول رو به رو شدن باهات رو به تصویر کشیدم و هر بار بیشتر از بار قبل عاشقت شدمبغل ... عاشق دختر کوچولوی گرسنه ای که چشماشو بسته بود و گریه می کردغمگین ... گریه هات هنوز توی گوشم هست .. چقدر منتظر این لحظه بودم صدای گریه ای که نوید میداد فرشته ی من زمینی شدجشن ... اولین تماسمون و حس گرمای بدنت که حرارت عشق من و بابات رو بیشتر کرده هنوز برام ملموسه زبان... 

کوچولوی دوست داشتنی من یک سال با عشق کنارت زندگی کردیم و این لحظات خوب رو مدیون وجود نازنینت هستیم محبت...

وقتی این روزا دستم رو میگیری و نوازش میکنی زیبا... دستم رو تو دستای مهربونت جا میدی و با خنده نگاهم میکنی محبت... وقتی دردت میگیره و اولین کلمه ای که میگی ماما است غمگین... میفهمم مادر شدن حس نابیه که هیچ حسی جای اون رو نمیگیرهبوس ... دستم رو که میذارم روی نبضت و حسش میکنم هزاران بار خدا رو شکر میکنم که نبض زندگیمون شدی خجالت...

زینب یک ساله ی من .... برات دعا میکنم این حس زیبا رو تجربه کنی بغل...

سال پیش وقتی دادنت دست من و به من گفتند تو مادر این کوچولوی گرسنه ای هول شدمخجالت ... من یه مادر بی تجربه بودم که نمیدونستم چطور باید دخترکم رو اروم کنمخطا ... من همیشه عاشق کوچولوها بودم ولی تو یه چیز دیگه ای ... تو هدیه خدایی برای من ... تا اخر عمرم بخاطر این همه احساس قشنگی که به من دادی ازت سپاسگذارم.محبت ..

ممنونم که من رو برای مادری خودت انتخاب کردی عروسک نازنینممحبت ...

سالروز مادرشدنم مبارک ... تولدت رو 27 برگزار میکنم ان شالله و عکساش رو در پست بعدی خواهم گذاشت به شرط حیات ..

من و بابایی عاشقتیییییییییییمبوس

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان
19 آذر 94 10:49
زينب خانم، عروسک کوچولووو تولدت مبااااااااااارک
مامان نی نیا
پاسخ
مرسی خالههههه
فاطمه^فائزه
22 دی 94 16:06
وااااااااااای عزیزم زینب کوچولو یک ساله شد ماشالله زینب خانوم ما یکساله شد هنوز ما ندیدیم چه شکلیه صد در صد خوشگله من مطمئنم ما منتظریم که عکساشو بدارید مامانی مهربون