زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
هم نفس شدنمونهم نفس شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره

مادرانه های من برای فرزندانم ...

25 - هر چی ارزوی خوبه مال تو...

1393/10/7 9:55
نویسنده : مامان نی نیا
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم ...

مامانی قربونت بشم که اینقده ماهی و من و اذیت نمی کنی... صبح مامان جون بردنت حمام و شما الان خوابیدی ...

دیروز با بابایی بردیمت بهداشت ... قد و وزن و دور سرت رو اندازه گرفت ... دور سرت 36.5 قدت 53 و وزنت 4.500

ماشالله نمودار رشدت عالی بود ... ان شالله همیشه رو به رشد باشی دخترم ...

این روزا ایام امتحانات باباییه و بابایی بیشتر  اوقات پیشمون نیست ... منم از شما عکس میگیرم و برا بابایی میفرستم تا لحظه لحظه تغییراتت رو شاهد باشه...

گل نازم عکس قشنگتو عمه جونت پرینت گرفته و روی اپن خونه مامانی گذاشتند و هی با عکست حرف می زنند .. همش منتظرند عید بشه و روی ماهتو ببینند دخترم ... عمه ها که هر روز میگن برا ما عکس بفرستید و کلی قربون صدقت میرن و گاهی گریه هم میکنند ... دلبری کردی مامان جونا ...

خاله و داییم که اونقد دوست دارن همش منتظرن چشماتو باز کنی تا بیان پیشت ...

خب من باید برم دیگه داری بیدار می شی...

من و بابایی عاشقتیممممممممممممممممممممممم

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان پارسا
7 دی 93 10:53
سلام دوست عزیز، تولد نی نی نازتون و مادر شدن شما رو تبریک میگم. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان
7 دی 93 11:24
سلام خدا رو شکر که زینب خانم ما آرمه خدا کنه نی نی ما هم آروم باشه
مامان نی نیا
پاسخ
ان شالله که اروم باشه مامان خانومی
مامان
16 دی 93 11:10
سلام مامان خانم چرا عکسای زینب جون رو نمیذاری ؟؟؟ دلمون واسش تنگ شده خوووووووووووو
مامان نی نیا
پاسخ
عزیزمممممممممممم حجمش زیادهبلدنیستمکم کنم ... شما بلدی؟