زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
هم نفس شدنمونهم نفس شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 7 سال و 28 روز سن داره

مادرانه های من برای فرزندانم ...

20-عشقمون ۱ساله شد

1393/8/1 14:53
نویسنده : مامان نی نیا
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها خوبید؟ 

ممنون که به ما سر زدید ما حالمون خوبه و در هفته ۳۴به سر میبریم و روز شماری ۴۰روزمون رو شروع می کنیم .

۶هفتست اومدیم گرگان ولی شانس ما سیم تلفن مشکل داره و ما هنوز تلفن و نت نداریم . الانم خونه مامانم هستم و با گوشی بابا که نت داره اومدم بگم ما خوبیم و به همتون هم سر زدیم ولی با گوشی نظر دادن خیلی سخته همتون و نی نی های نازتون رو دوست داریم.

مامانی جون گل پسرت مبارک ... مامان مینای عزیز فرشته کوچولوت مبارک ان شالله به سلامتی به دنیا بیاد و لحظه هاتو غرق شادی کنه.

مامان علی جون ان شالله زودی حال و روزتون خوب بشه و علی اقا بهتر شیر بخوره ...

۶مهر من وبابایی زینب خانوم و دیدیم و بابایی برا دخترش کلی ذوق کرد. کلاسای زایمان فیزیولوژیک هم با تاخیر میرم نکات خوبی میگن ان شالله بتونم زایمان نرمالی داشته باشم.به امید خدا...

ب امید خدا تاسوعا عاشورا میریم مشهد تا ی بار دیگه به اقای خوبیها سلامی عرض کنیم ... نی نی دایی و دخترعمه من و پسرخاله بابا دنیا اومدن ان شالله دخمل منم به سلامتی دنیا بیاد و زندگیمون رو شیرینتر از قبل کنه.

این روزا بهترین روزای عمرم رو کنار نازنین همسر سپری می کنم و با هر تکون خوردن دخترم خدا رو بیشتر حس می کنم. یه سال از همخونه و همنفس شدنمون میگذره و روز به روز عاشقتر میشیم مخصوصا از وقتی فرشتمون تو دل من جا گرفته...خدایا شکرت .عاجزم از شکر یه ثانیه این روزها 

دختر نازم من وبابایی عاشقتیممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان
1 آبان 93 23:50
سالگرد ازدواجتون مبارک بابا کجایین ؟؟؟!!! دلمون واستون تنگ شده
مامان نی نیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی... جاتون خالی مشهدیم . ان شالله نتمون درست شه هر روز بهتون سر می زنیم