زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
هم نفس شدنمونهم نفس شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره

مادرانه های من برای فرزندانم ...

14 - این روزای قشنگ

1393/4/22 15:10
نویسنده : مامان نی نیا
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم خوبی زینب مامانمحبت؟

الهی فدات بشم گل دخملم .... مامانی امروز تولد امام حسن مجتبی (ع) دومین امام ماستمحبت ... برادر بزرگ حضرت زینب (س)...عیدت مبارک دخملی گلمبوس ...

جونم برات بگه که ما سه روز کاری رو پشت سر گذاشتیم خسته...

اول از پنجشنبه بگم که مامان افطاری داشت و خودش رفته بود نیشابور و من احساس کردم باید یکم کمکش کنم و خونه رو براش مرتب کردم تا خودش اومد خیلی خوشحال شد و منم خوشحال شدم که مامانو خوشحال کردمفرشته ... بعدشم سفره رو انداختم و دیگه تا اخر شب کاری نکردم راستی عشق مامان برای وجود شما گل دخترم شیرینی خریدیم و به همه دادیم و گفتیم اسم قشنگت زینب شده عسلم بغل...

جمعه هم بابایی خانوادشو دعوت کرد و ما هم خونه رو مرتب کردیم و غذا از بیرون گرفتیم .. ولی خیلی خسته شدیم هم پنجشنبه هم جمعه انگار یه کامیون از رومون رد شده باشهتعجب ...

خلاصه که دیروزم یه نذری داشتم که ادا کردم و اش نذری پختیم و به همسایه ها دادیم و بعد سه روز خستگی 12 ساعت خوابیدیم تا حالمون جا بیادزیبا ...

راستی عزیزم چهارشنبه که خونه خاله بابا دعوت بودیم بازم شیرینی خریدیم و برای شما گل دخملی کام بقیه رو شیرین کردیم چشمک...

امروزم افطار خونه عمه من دعوتیم و تا یه ساعت دیگه هم باید بریم بهداشت تا وزنم چک بشه دعا کن همه چی خوب پیش بره عسلمممممممم بوس

زینب جون من و بابایی عاشقتیممممممممممممممحبت

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان علی
23 تیر 93 14:55
بیشتر مواظب خودت باش...نذرتونم قبول....
مامان نی نیا
پاسخ
قبول حق عزیزم چشم
مامان
24 تیر 93 12:41
خسته نباشید مامان خانمی. پس حسابی فعالیت کردی این چند روزه نذری و افطاریتون هم قبول باشه میرین حرم امام رضا واسه ما هم دعا کنید من و همسری هم خیلی دوست داشتیم که خانوادهامون رو افطاری بدیم ولی به خاطر شرایط من خونه خودمون سخت بود به خاطر همین هم مادر و مادر شوهرم پیشنهاد دادن خونه اونا افطاری بدیم با اینکه غذا از بیرون بود ولی دستشون درد نکنه خیلی کمک کردن البته افطاری خونه مادرشوهرم رو دادیم فعلا
مامان نی نیا
پاسخ
دستشون درد نکنه چشم حتما حاجتت روا مامان خانومی
مامان
24 تیر 93 12:42
راستی دوست خوبم با تبادل لینک موافقین؟؟
مامان نی نیا
پاسخ
بله عزیزم با کمال میل
مامان
29 تیر 93 14:53
ممنونم عزیزم خوبم خداروشکر ویارا هم خیلی کمتر شدن
مامان نی نیا
پاسخ
خدا رو شکر