زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
هم نفس شدنمونهم نفس شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 7 سال و 28 روز سن داره

مادرانه های من برای فرزندانم ...

13 - یه بابای مهربوووووووووووون

1393/4/16 18:49
نویسنده : مامان نی نیا
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم مونسم خوبی؟بوس

زینب مامان معنی اسمت میدونی چیه؟سوال

زینب یعنی زینت پدر بغلو اسم فرزند حضرت زهرا و حضرت علی هست ... مامان جون ان شالله اسمت رو دوست داشته باشی و زینبی باشیمتنظر... و جوری بزرگ بشی که من و پدرت بهت افتخار کنیم و زینت هر دومون باشی نفسممحبت ..

من معنی اسمتو خیلی دوست دارممممممممممممحبت...

عزیز دلم میدونی چرا عنوان پستت این شده ؟؟؟ اخه مامانی بابایی مهربون دیشب ما دو تا رو سوپ ریزمون کرد فدات شم زیبا. دیشب خونه مامان داشتم تخمه میشکستم که بابایی صدام کرد تازه اومده بود منم اومدم بالا قبل ورود به خونه چشامو گرفت تعجبو من فهمیدم باید خودمو برای یه صحنه ی قشنگ اماده کنم عینکولی اصلا نمیدونستم که بابایی چیکار کردههههههههههههه هیپنوتیزم؟؟ عسلم وقتی وارد خونه شدم بابایی چشامو باز کرد و میدونی چی دیدمممممممبغل؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بلهههههههه بابایی برای گل دخملش سرسره و استخر توپ خریده بودمحبت ...

کلی ذوق زده شدم ... بابایی مهربونی داریاااااا ... خدا برامون حفظش کنه بوس... مامانی ببخشید عکسا زاویش خوب نیست اخه بقیش با خانوادس نمیشه اینجا بذارم خندونک...

امروز صبح مادر دختری رفتیم حرم و به امام رضا گفتم زینبم و سالم بذار بغلم اقای مهربون متنظریه ساعت و نیم از فضای بهشت استشمام کردیم فرشتهو بعد راه افتادیم رفتیم بازار مادر دختریراضی...

برات یه سرهمی خریدم با یه تاپ دامن نازززززززززز که بی صبرانه منتظرم تا بیای و تنت کنم عسلمچشمک ... برات زیرانداز تعویض خریدم و دو تا پیشبند تا بیای و بهت غذا بدم و پیشبندتم ببندم که لباسای نازت کثیف نشه محبت... به امید اون روز بغل

زینب مامان محبتمن و بابایی عاشقتیمممممممممممم محبت

 

پسندها (3)

نظرات (9)

محب خوبان
16 تیر 93 20:00
سلام عزیز. ممنون. ان شاالله آخر این ماه میرم سونوگرافی. استخر توپ و سرسره خانم طلا هم خیلی خوشگله مبارکش باشه. خیلی برامون دعا کن
مامان نی نیا
پاسخ
چشات خوشگله خانومی
مامان مینا
17 تیر 93 17:00
سلام دوست خوبم. خوبی عزیزم؟ گل دخترت چطوره؟ قربونت برم خیلی خوشحال شدم ازديدن پستای جدیدت ومخصوصا پست دخمل ناچارا.خدابه سلامت برسونتش بغل تووبابای مهربونش. خانومی خدابهم توفیق روزه رونداده تاامروز. حالم ازعصرروز اول خراب شد و تاامروزادامه داشته ومدام ناراحتم میکنه اماسر قرآن و دعاخوندنام حتما دعات میکنم وبه یادتونم. یک دنیا ممنون که فراموشم نمیکنی وبهم سرزمینی سرمیزنی. لپ تاپم خرابه به محض درست شدنش پست جدیدمیذارم. رفتی حرم برامون دعاکن وبگومیناگفت آقا بطلب و بخواه که لیاقتشوپیداکنم ومادر بشم وبتونم نظرم روکه اومدن بافرشته ام برای پابوسیته اداکنم. ببخشیدطوللانی شد. به خدا میسپارمتون.
مامان نی نیا
پاسخ
مرسی عزیزم ... ان شالله حالت زودی خوب بشه عزیزم ... چشم حتما ان شالله امام رضا به زودی زود با نی نی بطلبتون ... مرسی خبر دادی نگران بودم
مامان مینا
17 تیر 93 17:03
ازطرف من یه بوس بفرست سمت شکمت برای زینب عزیزم که ان شاالله زینبی و نامدار باشه. کادوهاشم خیلی نازن بسلامتی استفاده وبازی کنه باهاشون.
مامان نی نیا
پاسخ
مرسی گلم ...
مامان علی
18 تیر 93 2:09
خدا بابایی رو حفظ کنه. التماس دعا. .رفتی حرم ما رو هم دعت کن..دلم لک زده واسه حرم امام رضا. .قربون آقا
مامان نی نیا
پاسخ
محتاجیم به دعا حاجتت روا عزیزم
مامان سمیه
18 تیر 93 14:13
نشالله خدا براتدن حفظش کنه
مامان نی نیا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مژده
21 تیر 93 16:40
عزيزم مباركش باشه ان شاءالله به سلامتي بياد تو بغلت رفتي حرم امام رضا من و دخترم رو هم دعا كن ازش بخواه مارو هم بطلبه
مامان نی نیا
پاسخ
سلام سلامت باشی انشالله زودی مامان و دخملی و باباش میان
مامان
24 تیر 93 12:32
به به چه اسباب بازیهایی مبارکش باشــــــــــه دست مامان و بابا هم درد نکنه
مامان نی نیا
پاسخ
جیب باباش درد نکنه
✿ آترینا ✿
1 آبان 93 8:51
سلام خیلی خوشگله مبارک زینب خانومی باشه . به وب منم بیاین خوشحال میشم
یه دوست
11 آذر 93 18:11
سلام. من دفعه اولمه که وبتونو می بینم واقعا هوش به حالت منم خیلی دوس دارم نی نی داشته باشم. اما فعلا نامزدم... خدا زینب خانم خوشگلو حفظ کنه. برا ماهم دعا کنید. ما فاصله ها داریم با امام رضا(ع)