زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
هم نفس شدنمونهم نفس شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 7 سال و 28 روز سن داره

مادرانه های من برای فرزندانم ...

6 - عید مبعث مبارک

1393/3/6 14:11
نویسنده : مامان نی نیا
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان خوبی؟آرام

عیدت مبارکبوسبغل ... 

وروجکم این روزا الحمدلله حالم خیلی خوبه زبان... دیشب رفتیم حرم . دعا کردی مامانیمتفکر؟

چقدر حرم شلوغ بود ... برای همه نی نی تو راهیا و مامان باباهای منتظر دعا کردیمزیبا ... 

جای همه خاله ها و نی نی ها خالی ... 

مامان این روزا تا نی نی می بینم دلم پر میکشه برا بوی تنتگیج ... 

انگار هنوز باور نمیکنم تا 6 ماه دیگه منم یه نی نی ناز تو بغلم دارم که مال خود خود خودمهمتنظر... 

عشق مامان خیلی بلایی ها ... مامانی عاشق بچه رو اونقدر شیفته خودت کردی که دیگه مهر هیچ بچه ای مثل قبل تو دلم نمیرههیپنوتیزم ...

دیروز توی مولودی حسابی کیف کردم حال خوبی بود چشمک... 

مامان فدای قدمات بشه ... صحیح و سالم بیا و زندگی ما رو بهتر از اینی که هست کنفرشته .. 

امروز رفتیم توت خوردن تو راه سیسمونی دیدیم که مامانم گفت بریم ببینیم ولی چون بابایی شما کار داشت نرفتیمبی حوصله ... 

از دست بابایی که فکر کرده چه خبره همش کار کار کارشاکی ... 

خب مامانی قول بده کمتر پوشک بخوای تا بابایی اینقده کار نکنه عشقم تشویق

 من و بابا و همه وهمه عاشقتیمممممممممحبتمحبتمحبت

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان
8 خرداد 93 17:26
سلام ، ممنون از اینکه سر زدین .با حرف شما کاملا موافقم. خوشبختانه چند روز بعد از اینکه این وبلاگ رو ساختم متوجه شدم باردارم. و نی نی ما هم تو راههههه
مامان نی نیا
پاسخ
مبارکه مامان خانومی
مامان
9 خرداد 93 23:50
سلام ، ولی من از چله ها چیزی نمیدونمولی همین غسل جمعه ای رو که گفتین حتما انجام میدم ممنون از اینکه بهم گفتین اگه موارد دیگه ای هم هست خوشحال میشم راهنماییم کنید
مامان نی نیا
پاسخ
باشه خانومی سر فرصت میام برات میگم ...
مامان سمیه
12 خرداد 93 10:28
حال و هوای مادر شدن چیز عجیبیه ولی وقتی عجیب تر میشه که آدمی خودش این حال و هوا رو پید می کنه.عزیزم مراقب حال و هوای این روزای قشنگت باش.
مامان نی نیا
پاسخ
چشم دوست خوبم
کودک ايراني
13 خرداد 93 17:18
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. لطفا دوستان خود را نیز به شرکت در این نظرسنجی دعوت کنید. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! ----------
مامان علی
14 خرداد 93 11:48
انشالله این مدت هم میگذره و نی نی ات را سالم و سلامت بغل میکنی
مامان نی نیا
پاسخ
انشالله عزیزم شما علی کوچولو رو حسابی بوس بوسش کن
الناز
15 خرداد 93 20:56
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ---------------
m
17 خرداد 93 18:35
سلام خوبی؟ من دوماهو بیستو نه روزمه خیلی خوشحالم امیدوارم نینی شمام سالمو سلامتو خوشکل بدنیا بیاد خیلی دلم شوره نمیدونم چرا خوشحال شدم از اشناییت مراقب خودتو نینی باش
مامان نی نیا
پاسخ
عزیزم باید مراقب نینی باشی دلشوره براش خوب نیست
مامان
21 خرداد 93 16:34