زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
هم نفس شدنمونهم نفس شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 7 سال و 28 روز سن داره

مادرانه های من برای فرزندانم ...

2 - این روزا

1393/2/27 9:20
نویسنده : مامان نی نیا
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی این روزا همش دارم روزا رو میشمرم درسخوان... 

خیلی دیر می گذره برام عزیزمغمگین ... همش میرم تو وب مامانایی که نی نی هاشون یا تازه دنیا اومده یا اخرای حاملگیشونه و سیسمونیاشون و نگاه میکنم و دنیال روزی میگردم که جنسیت نی نی شونو فهمیدنبی حوصله ... 

عزیزم اکثرا هفته 18 و 19 فهمیدن ولی هستن تک و توکی که هفته13 فهمیدن میشه شما خودت و زود به مامان نشون بدیمتنظر دل تو دلم نیست برای صدا زدنت با اسم قشنگت عزیزمزیبا ...

همش دوست دارم برات شعر بخونم اخه می دونی مامانی عاشق شعرای کودکانست و کلی شعرم بلده و از الان نقشه ریخته وقتی اومدی کچلت کنه با شعر خوندن تشویق... 

مامانی نمی دونم برای پسرم شعر بخونم یا برای دخترم لطفا این هفته که رفتیم سونوگرافی مامان و از بلا تکلیفی در بیار باشه؟بغل

مامانی همش فکر می کنم به روزای اخر ... دلم غنج میره برای اون روزامحبت ... روزای که هر ثانیش با یاد تو میره  و میاد ... الانم همینطوره ولی هر روز که بیشتر میگذره من بیشتر عاشقت میشم گیج...

مامانی خیلی خوب و مهربونیا ... مامان کلی از بودنت استفاده مفید کرده ... 

دیشب خونه مامان بابایی بودیم ...عمه هی میگفت ببینم شکم در نیاوردی ... مامانی شکم عمه از من بزرگتره خندونک گفتم شما بیشتر از من شکم داری زبان

این روزا مقداری غذا خوردنم بهتر شده ...البته همچنان با بو مشکل دارم ...سبز

و این روزا به شدت خوابالو شدم خندونک

مامانی وقتی دنیا اومدی تلافی نکنی نذاری مامان بخوابه ها ... بچه خوبی باش و شبا سر ساعت 9 بخواب باشه؟متنظر

فدای شما بشممممممممممممبوسمحبت

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مینا و سعید
27 اردیبهشت 93 19:32
سلام مامان گل.امیدوارم این هفته جنسیت نی نی تون مشخص بشه که دخمله یا پسمل.وآرزوی سلامتی برا خودتون ونی نی تون دارم.راستی من هفته 31 هستم ولی اونقدرا هم شکم ندارم نگران نباشید خیلیا نمیفهمند من نی نی تودلم دارم.راستی خوشحال شدم به وب نی نی من سر زدید بازم تشریف بیارید.
مامان نی نیا
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما میایم ... این روزا کارمون شده رفتن به ویلاگ نی نیا و ذوق کردن براشون
مینو
27 اردیبهشت 93 23:51
سلام عزیزم ممنون نی نی مون ۶ هفته اشه هنوز خیلی کوچولوئه
مامان نی نیا
پاسخ
ای جان نصف نی نی ما سن داره الان ...
مامان علی
29 اردیبهشت 93 0:44
سلام گلم زیاد عجله نکن.منم مثل تو بودم اون اوایل فقط ثانیه شماری میکردم.الانم که تو هفته 41هستم بازم ثانیه شماری میکنم. ببین شیرینی بارداری به همین انتظارشه..واسم دعا کن
مامان نی نیا
پاسخ
سلام خانومی انشالله امروز فردا اقا کوچولو بیاد و شادی بیشتر ز قبل مهمون خونتون بشه ...