زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
هم نفس شدنمونهم نفس شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 7 سال و 28 روز سن داره

مادرانه های من برای فرزندانم ...

22- دختر من ناز داره ...

1393/9/15 11:39
نویسنده : مامان نی نیا
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر قشنگم خوبی زینب جون؟محبت

 جونم براتون بگه که شما هنوز تو شیکم مامانی تشریف دارید و هنوزروی ماهتونو نشون عالم ندادیدزیبا... 

من و بابایی هم سر کارگذاشتید حسابی ... هر روز دکترو بدبو... 

خلاصه برنامه ی همه رو بهم ریختی خانوم طلاعینک ... مامان بابا قرار بود یه هفته بعد دنیا اومدن شما بیاد که من بتونم یه هفته خونه مامانم باشم تا خوب شم ولی از بس شما دیر کردی اونا امشب راه می افتن منم که نمیتونم بگم نیان خطا... 

حالا این هیچی عمه و شوهرعمه ات هم سه شنبه قراره بیانغمگین ... وای مامانی من اصلا دوست ندارم وقتی حالم بده نامحرم منو ببینه غمگین... خدا بخیر کنه ... 

بابایی هم تو دو راهی مونده هم دلش میخواد بره کربلا هم دلش اینجاست ... خلاصه که مامانی خیلی بلاییشیطان..

جونم برات بگه دیشب کمرم هی تیر میکشید خفیف خستهصبح با بابایی رفتیم دکتر نوار قلب و معاینه ... همه چی خوب بود برامون سونو نوشتند تا اب دورتم اندازه بگیرند و مطمئن بشندبوس ... مامانی شما ماشالله هفته به هفته داری سنگین تر میشی مامانی به منم فکر کن باشه؟گریه

شما امروز 3716 گرم بودیزبان ... براساس اولین سونو شما الان 39 هفته هستی ولی براساس LMP40 هفته و 5روزته ... دکتر گفتن یه هفته دیگه وقت داری ... ولی سه شنبه دوباره برم که وضعیت رو ببینن متنظر... 

فعلا خدا رو صد هزار مرتبه شکر حال هر دومون خوبه بغل... 

من و بابایی عاشقتیممممممممممممممممممممحبت

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فاطمه
15 آذر 93 16:12
انشالله که بزودی زود چشمتونو روشن میکنه این ناز دختر
مامان مینا
17 آذر 93 13:11
عزیزم فکر کنم زایمان کردی که دو روزه نیومدی وبلاگ برات بهترین آرزوها رو دارم روی گل دخملی رو ببوس وقتی دیدیش. امیدوارم بسلامت برگردین خونه و روزهای خوبی پیش رو داشته باشین ث
مامان نی نیا
پاسخ
مرسی عزیزم