زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
هم نفس شدنمونهم نفس شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره

مادرانه های من برای فرزندانم ...

11- یه همبازی دیگه هوراااااااااا

1393/4/8 21:21
نویسنده : مامان نی نیا
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه ی بی دندون مامان محبت

خوبی فدات شم چشمک... ببخشید دو روز بهت گرسنگی دادمغمناک ... خیلی دوست داشتم روزه بگیرم ولی چون روزا خیلی طولانیه دکتر گفت نگیرمخطا... ما هم از فردا به جمع روزه خورا اضافه می شیم بعلهههههههههههههزبان

جونم برات بگه که ما مهمون خاص خداییم زیبا.. هم افطار میخوریم هم ناهار شامزبان ... دکتر گفته باید 5 وعده غذا بخوریم تا کاهش وزنم جبران بشه و برای 2 هفته دیگه دوباره بریم کنترلخطا ...

عشق مامان از امروز مولتی ویتامین و کلسیم هم به اهن و فولیک اسید اضافه میشه تا شما کمبودی نداشته باشی خدای نکردهبغل ...

دیگه اینکه دو هفته دیگه میرم سونو تا برای بار چهارم شما رو زیارت کنم عینکو اگه صلاح میدونی به ما بگی گل دختری جشنیا گل پسردلغک

جواب غربالگری هم اومد و شما خدا رو شکر سالمی من میدونستم عزیزمتشویق ..

یه خبر خوب جدید دارممممممممممممممممم جشن..

شما یه همبازی جدید دیگه داری عزیزممممممممم ... دایی بزرگه من دومین نی نی شون تو راهه و از شما 3 ماه کوچولوتره متنظر...

نی نی های 93 و همبازی شما تا این لحظهخندونک به ترتیب عبارتند از :

1-نی نی عمه کوچیکه مامان که تا هفته دیگه دنیا میاد ...

2-نی نی دایی کوچیکه مامان که مهر دنیا میاد

3-نی نی دختر عمه مامان که مهر دنیا میاد

4-نی نی پسرخاله بابا که مهر دنیا میاد

5-نی نی پسر عمه مامان که اذر دنیا میاد

6-نی نی دختر عمه مامان که بهمن دنیا میاد

7-نی نی دایی بزرگه مامان که احتمالا اسفند دنیا میاد

ان شالله همشون و تمام نی نی تو راهیا صحیح و سالم برسن بغل مامان باباشون متنظر...

راستی امروز برای دومین بار صدای قلب نازت رو شنیدم قربونت بشم که اینقد تند میتپه قلب کوچولوت بوس

من و بابایی عاشقیمممممممممممممحبت

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان زينب و خاله جون
9 تیر 93 12:14
سلام انشاءالله ني ني به سلامتي به دنيا بياد و هميشه سلامت و زير سايه پدر و مادرش باشه
مامان نی نیا
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت
یک مامان
9 تیر 93 14:24
خوشبحالت تا دو هفته دیگه میفهمی نی نی کوچولوت دخمله یا پسره.من باید 5 هفته دیگه صبر کنم دکترم برام اول هفته 19 نوشته.ایشاله دخنر باشن یا پسر فقط صحیح و سالم بیان بغل مامان باباهاشون
مامان نی نیا
پاسخ
عزیزم مثل برق و باد می گذره
محب خوبان
14 تیر 93 18:53
سلام عزیزم. بهت تبریک میگم بابت گل دخمرت. خدا حفظش کنه. امروز که با شما آشنا شدم و وبلاگت رو خوندم دیدم چقدر ما به هم شبیهیم فکر کنم تنها تفاوتمون حضور شما در کنا امام خوبی ها باشه. برای نی نی منم که دقیقا هم سن زینب کوچولو شماست خیلی دعا کنید. دوستون داریم.
مامان نی نیا
پاسخ
مرسی عزیزم ... ان شالله نی نی شما هم صحیح و سالم باشه و به سلامتی بیاد بغلتون