زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
هم نفس شدنمونهم نفس شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 7 سال و 28 روز سن داره

مادرانه های من برای فرزندانم ...

9 - هورا یه هم بازی جدید

1393/3/31 13:17
نویسنده : مامان نی نیا
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی مامان خوبی؟ محبت

الهی من قربون شما بشم که هنوز کوچمولوییبغل ...

هفته پیش رفتیم سونو و مامان برای بار سوم فرشته خوشگلشو دید خوشمزه...

تازه صدای قلب قشنگتم پخش شد ... ضربان قلبت 150 بود عزیزم چشمک...

سونوی ان تی رفته بودیم و دکتر گفتن هنوز شما توی لگن مامانی و برای همین مامان هنوز نمیتونه جفت و لگدای یه دونه بچشو لمس کنه و گفتن نگران نباشآرام ... البته اقای دکتر نمیدونن که مامان کلا بی خیاله و نگران نمیشه زبان...

خدارو شکر که این روزا بدون استرس میاد و میرهخسته ...

دکتر گفتن چیزی لای پای شما مشاهده نکردنخندونک ولی نمیتونن قطعی بگن شما گل دختریمحبت  ... گفتن فعلا لباس و ... نخر تا دفعه بعد مشخص بشه متنظر...

هر چی باشی همین که سالم باشی برای من و بابایی بسه ما هم عاشق گل دختریم هم عاشق گل پسر بوس...

پنجشنبه هم رفتم آز غربالگری دادم میدونم که سالمی گلم راضی...

ویارای مامان روز به روز در حال کم شدنه و مامان بهتر میتونه غذا بخورهدلغک... ولی همچنان غذا درست نمیکنه ... اشتها هم هنوز برنگشته ... ولی در کل بهترم گلم آرام...

دیشب بابایی مهربون برامون سوپ خرید و مامانی تونست بخوره و حالش بد نشد هورااااااااااااجشن ...

راستی بابایی خیلی دوست داره ها شبایی که خسته نیست سرشو میاره کنار شیکم مامانی و با شما پچ پچ میکنه هر چی میگم بلند حرف بزن میگه اینا حرفای پدرو فرزندیهسوت ...

راستی عزیز دلم برای همه ی نی نی ها و ماماناشون و همه ی خاله هایی که نی نی می خوان دعا کن ....

نی نی پسر عمه مامانی همسن شماست ولی عزیزم مامانش استراحت مطلقه و با این که عمل سرکلاژ داشته ممکنه نی نی برگرده پیش خدا شما ازش خواهش کن بمونه .... سه تا نی نی قبلیشون نموندن و حالشون خوب نیست مامانیخطا...

خواهرشوهرعمه هم نی نی های دعوتیش بهش جواب رد دادن و تو دل مامانشون رشد نکردن دعا کن هر چی صلاحشونه براشون پیش بیاد و بیشتراز قبل اذیت نشهمتفکر ...

مامانی یه خبر خیلییییییییی خوب برات دارم دختر عمه من که تقریبا همبازی بچگیام بوده داره مامان میشه جشن...

وقتی شنیدم خیلی خوشحال شدم و براش ارزوی سلامتی کردم محبت... همزمان با ما برای نی نی اقدام کردن ولی نشده بود ... خیلی خوشحال شدم خیلیییییییییییجشن

نی نی اونا دو ماه از شما کوچولوتره و 5 امین نی نی 93 خانواده بابای منهمتنظر... ماشالله یادت نره زیبا...

توی خانواده بابای من تنها چیزی که چشم و هم چشمی دارن همین بچه اوردنه به طوریکه همه بچه ها 3یا 4 تا همبازی رو دارن خدارو شکرچشمک...

خب دیگه برای همه دعا کن برای عمه هم دعا کن یه چیزی بخوره تو سرش تا برای شما یه همبازی بیاره دیگه شیطان

من و بابایی عاشقتیممممممممممممممممممحبت

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان مینا
31 خرداد 93 17:41
مامان نی نی جون ممنون عزیزم . برای خودت و نی نی نازت آرزوی سلامتی میکنم مواظب خودتون باشین به خدا میسپارمتون
مامان نی نیا
پاسخ
ممنون مینای عزیز.... انشالله هر چی خیر و صلاحته برات پیش بیاد ... انشالله خدا یه نی نی ناز برات بفرسته خوشحالم که میخوای زندگی رو از نو شروع کنی
مامان
31 خرداد 93 19:21
واااااااااااای منم خیلی منتظرم ببینم نی نی دختره یا پسر تا برم واسش خرید آخه من عاششششق خرید کردنم
مامان نی نیا
پاسخ
منم خیلی دوست دارم بدونم برا خرید و انتخاب اسم ... البته اگه اقا باشه که اسمش انتخاب شدس برا اسم خانوم خانوما یکم سر دوراهیم
مامان
3 تیر 93 16:53
دوست عزیزم مطلب خاصی نیست خصوصی داری
مامان علی
4 تیر 93 0:13
الهی قربونش...مهم سلامت بودنه
مامان نی نیا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون
مامان مینا
5 تیر 93 11:16
عزیزم ممنون بابت مهربونی و لطفی که بهمون داری. دستتو بذار رو شکمت و یه بووس محکم از طرف خاله مینا بکن نی نی رو. اینم برای مامانش.بووس
مامان نی نیا
پاسخ
ممنون خاله مینای مهربون
مامان سمیه
5 تیر 93 16:47
عزیزم این روزها شیرین ترین روزهای هر مادریه.حسابی مواظب خودتو اون تو راهی نازت باش
مامان نی نیا
پاسخ
ای به چشممممممم خاله مهربون